آهن آلات سازگاریان

درشت بار صنعتی

در این مطلب می خوانید

فروش عمده میلگرد صنعتی

آهن آلات درشت بار صنعتی

میلگرد صنعتی، درشت باری است که آن را با نام میلگرد تقویت کننده نیز می شناسند. این میلگرد معمولا برای تقویت بتن های تحت کشش مورد استفاده قرار می گیرد. متریال ساخت این میلگرد از فولاد می باشد و یک درشت بار صنعتی مهم به شمار می آید. علاوه بر صنعت ساختمان سازی این میلگرد در صنایع بسیاری کاربرد دارد و مورد استفاده قرار میگیرد. میلگرد ها انواع مختلفی دارن مثل میلگرد ترانس و یا میلگرد های چهار پهلو و شش پر، میلگرد صنعتی و دیگر موارد. میلگرد های ساختمانی با میلگرد های صنعتی تفاوت هایی دارند و هرکدام کاربرد ها و ویژگی های خاص خود را دارند. برای استعلام قیمت میلگرد و مفتول می توانید از طریق سایت آهن آلات سازگاریان اقدام کنید. ۰۲۱-۶۶۶۷۳۰۴۳ / ۰۹۱۲۵۶۰۷۸۹۷

 

فروش عمده آهن آلات صنعتی

میلگرد درشت بار صنعتی

میلگرد صنعتی از نظر متریال بسیار مشابه میلگرد ساختمانی می باشد؛ متریال اصلی این میلگرد از فولاد است و در مصارف گوناگونی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این میلگرد ها با توجه به نیاز های موجود تهیه و تولید می شود. میلگرد های صنعتی در ابعاد و کیفیت های متفاوتی در بازار موجود می باشند. میلگرد ها در دو دسته ساده و آجدار قرار دارند، که میلگرد های ساده نیز کاربردی تر می باشند. از کاربرد های این میلگرد می توان به مواردی همچون ساخت ماشین آلات و ابزار آلات اشاره کرد.

تفاوت میلگرد صنعتی با میلگرد ساختمانی

همانطور که گفته شد میلگرد های ساختمانی با میلگرد های صنعتی تفاوت هایی دارند. میلگرد های صنعتی استحام بیشتری نسبت به میلگرد های ساختمانی دارند و قطر آنها نیز بیشتر از میلگرد های ساختمانی می باشد. همچنین میلگرد های صنعتی در رطوبت مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند. یکی از موارد مهمی که باید بدانید این است که خاصیت مکانیکی میلگرد های صنعتی بیشتر از میلگرد های ساختمانی است. میلگرد های صنعتی و ساختمانی نیز از نظر ترکیب شیمیایی با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

کاربرد های میلگرد صنعتی

میلگرد های صنعتی قطری بین هشت میلی متر تا صد و سی میلی متر دارند. این میلگرد ها بیشتر در صنعت مورد استفاده قرار میگیرند و در ساختمان سازی کاربردی ندارند. کاربرد های میلگرد صنعتی به شکل زیر می باشد.

  • صنعت تولید پیچ و مهره
  • تولید تجهیزات و ماشین های کشاورزی
  • صنعت خودرو سازی
  • ساخت تجهیزات و دستگاه های تولید مواد غذایی
  • تهیه و تولید انواع اتصالات
  • صنعت ساخت خاموت و مفتول

انواع میلگرد صنعتی

میلگرد های صنعتی در دوسته کلی قرار می گیرند. میلگرد ها ساده و میلگرد های آجدار، این دو گروه دارای تفاوت هایی می باشند. این دو دسته از میلگرد های صنعتی از نظر ظاهر، ابعاد و سایز، خواص مکانیکی و … باهم تفاوت هایی دارند. سطح میلگرد آجدار دارای برجستگی هایی می باشد و در صنایع ساختمانی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. از روی شکل هر کدام از میلگرد ها می توان متوجه گرید آن شد و فهمید کدام یک برای استفاده در صنعت مناسب تر می باشد. میلگرد هایی که مناسب استفاده در ساختمان سازی می باشند دارای سطحی بین هشت تا سی و دو میلی متر می باشند. اما میلگرد های صنعتی سطحی بیشتر از سی دو میلی متر دارند. خواص مکانیکی نیز یکی از موارد مهمی است که در انواع میلگرد ها باهم متفاوت می باشد. درباره میلگرد های صنعتی و ساختمانی قابلیت خم شدگی آنها نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

مقاله پیشنهادی  قیمت میلگرد ترانس بلبرینگ خور

 

آهن الات سازگاریان

قیمت درشت بار صنعتی

میلگرد صنعتی که یک درشت بار صنعتی نیز به شمار می آید؛ در صنایع مختلفی کاربرد دارد. هر یک از این صنایع نیازمند نوع خاصی ای این میلگردمی باشند. کیفیت و مقاومت این میلگرد بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. به همین سبب تولید کنندگان میلگرد صنعتی همیشه برای تهیه این محصول از بهترین متریال استفاده می کنند. استفاده از بهترین نوع فولاد در تهیه میلگرد صنعتی سبب افزایش کیفیت آن شده است. متریال استفاده شده در تهیه میلگرد نیز با میزان قیمت آن رابطه مستقیم دارد. به طوری که هرچه متریال استفاده شده دارای کیفیت بهتری باشد ممکن است هزینه و قیمت میلگرد نیز بیشتر باشد. علاوه بر این مورد عواملی مانند قیمت عرض و دلار، تورم و نوسانات بازار در میزان قیمت این نوع میلگرد بی تاثیر نخواهد بود.

کلام پایانی

میلگرد ها دارای انواع مختلفی می باشند. یکی از کاربردی ترین میلگرد ها در صنعت، میلگرد صنعتی می باشد. این میلگرد یک درشت بارصنعتی به شمار می آید و کاربرد های بسیاری دارد. میلگرد های صنعتی کیفیت و مقاومت بیشتری نسبت به میلگرد های ساختمانی دارند. این نوع میلگرد نیز تفاوت های با میلگرد ساختمانی نیز دارد. استفاده از متریال فولادی درجه یک در تهیه این درشت بار سبب افزایش کیفیت آن خواهد شد. مصرف کنندگان این میلگرد همیشه به دنبال یک میلگرد با مقاومت بالا و کیفیت درجه یک می باشند. در هنگام خرید این میلگرد به قیمت آن بسیار توجه می شود. قیمت میلگرد صنعتی به عوامل بستگی دارد. این عوامل می توانند سبب افزایش و یا کاهش قیمت میلگرد صنعتی شوند. به طور مثال قیمت و نوع متریال استفاده شده در برای تهیه این میلگرد، ابعاد و سایز میلگرد صنعتی، قیمت دلار و ارز، تورم و … نیز جز عوامل مهم و تاثیر گذار در میزان قیمت میلگرد صنعتی می باشد. گروه صنعتی سازگاریان توانسته در گروه برترین تولید کنندگان و فروشندگان درشت بار صنعتی قرار بگیرد و بهترین و با کیفیت ترین میلگرد ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. علاوه بر آن مجموعه سازگاریان دارای بهترین قیمت های میلگرد صنعتی و انواع درشت بار صنعتی می باشد و با کسب حجم بالایی از رضایت مشتریان افتخار همراهی شما را در خرید درشت بار صنعتی دارد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *