آهن آلات سازگاریان

فروش شش پر اتومات

در این مطلب می خوانید

فروش-شش-پر-اتومات

شش‌پر اتومات یا شش ­پر خوش ­تراش به عنوان یکی از مهم‌ترین مواد اولیه در صنایع مختلف شناخته می‌شود. شش‌پرها با استفاده از روش نورد سرد و به صورت خودکار (بدون نیاز به ماشینکاری) تولید می‌شوند. دقت، کیفیت و استحکام در شش‌پرهای فولادی سبب شده تا از آنها در صنایعی همچون خودروسازی، هوا فضا، صنایع دریایی و ساخت ابزار آلات متنوع استفاده شود. اما شش‌پر فولادی چه ویژگی‌هایی دارد؟ چه عواملی سبب افزایش فروش شش‌پر خوش­ تراش شده است؟ بهترین مرکز  فروش شش‌پر اتومات کجاست؟ برای یافتن پاسخ این سوالات تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

برای اطلاع از بروزترین قیمت شش پر با گروه فروش میلگرد عمده و مفتول سازگاریان تماس بگیرید. سازگاریان از عمده فروش بازار آهن شادآباد می باشد که اقدام به بستن قرارداد تامین میلگرد و مفتول برای صنایع کرده تا با نازل ترین قیمت بتوانید نیاز صنعت خود را برطرف کنید.

۰۲۱-۶۶۶۷۳۰۴۳ / ۰۹۱۲۵۶۰۷۸۹۷

شش‌‌پر اتومات چه ویژگی‌هایی دارد؟

فروش شش‌پر اتومات سال به سال رو به افزایش است چرا که این فولاد به عنوان مواد اولیه برای ساخت بسیار از وسایل در صنایع مختلف استفاده می‌شود. ویژگی‌هایی زیر سبب محبوبیت و استفاده گسترده از  شش‌پر فولادی شده است:

 

شش‌‌پر-اتومات-چه-ویژگی‌هایی-دارد؟

 

ماشینکاری

قابلیت ماشینکاری از ویژگی‌هایی بوده که سبب افزایش فروش شش‌پر اتومات شده است. این قابلیت به دلیل وجود کربن در ساختار شش‌پر فولادی بوده که انعطاف‌پذیری قابل توجهی به آن بخشیده است. به همین دلیل می‌توان شش‌پر فولادی را به شکل‌های مختلف تبدیل و در صنایع مختلف از آن استفاده کرد.

تنوع بالای آلیاژ

 در ساخت شش‌پرهای فولادی از آلیاژهای مختلفی از جمله کروم، نیکل، وانادیوم و مولیبدن استفاده می‌شود که هر کدام برای کاربردی خاص مناسب هستند. بهترین شش‌پرهای اتومات از استیل درجه یک ساخته شده‌اند. شش‌پر اتومات استیل مقاومت بالایی در برابر خوردگی، زنگ زدگی، ضربه و فشار دارد.

درجه سختی بالا

 شش‌پرهای اتومات مقاومت بی‌نظیری در برابر پیچش، خمش، فشار، تنش و …  داشته که این سختی و استحکام به دلیل شش ضلعی بودن ساختار آنهاست. تحمل فشارهای بالا این محصول را برای ساخت قطعاتی که در معرض فشارهای بالا قرار دارند، بسیار مناسب است.

وزن سبک

شش‌پر اتومات در مقایسه با دیگر پروفیل‌های فلزی سبک‌تر بوده و در عین حال مقاومت بالایی دارد. برای ساخت سازه‌ها و ساختمان‌های مرتفعی که وزن سبک بسیار حائز اهمیت است، از شش‌پر اتومات استفاده می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های شش‌پر اتومات می‌توان به طول عمر بالا، مقاومت بالا در برابر سایش و خوردگی، مقاومت در برابر درجه حرارت‌های بالا و پایین، اتصال محکم و آسان و  نصب و اجرای آسان اشاره کرد.

کاربردهای شش‌‌پر اتومات چیست؟

ویژگی‌هایی همچون ضربه پذیری و چقرمگی، استحکام بالا، مقاومت در برابر ضربه و سایش سبب شده تا فروش شش‌پر اتومات در بازار بسیار افزایش یابد. امروزه از شش‌پر فولادی جهت افزایش بهره‌وری و تولید محصولات با کیفیت در صنایع زیر استفاده می‌شود:

 

کاربردهای-شش‌‌پر-اتومات-چیست؟

 

صنعت خودروسازی

از شش‌پرهای اتومات در صنعت خودروسازی برای تولید قطعاتی همچون میل‌لنگ، چرخ دنده، شافت، یاتاقان، فنر و پیچ و مهره استفاده می‌شود.

ساخت ابزار آلات

ماشینکاری آسان، استحکام بالا و مقاومت در برابر ضربه و سایش سبب شده تا از شش‌پر اتومات برای ساخت ابزارآلاتی همچون مته، قلاویز، اره و تیغچه‌های فلز استفاده شود.

صنایع نفت و گاز

ویژگی‌هایی همچون سختی بالا، چقرمگی، مقاومت در برابر سایش و ضربه شش‌پر فولادی را برای ساخت لوله‌ها، اتصالات، تجهیزات حفاری و شیرها در صنایع نفت و گاز بسیار مناسب کرده است.

مقاله پیشنهادی  Fu میلگرد

از دیگر کاربردهای شش‌پر اتومات می‌توان به صنایع ساخت و ساز، صنعت هوافضا، تولید اتصالات هیدرولیکی، ساخت لوازم یدکی خودرو،  صنایع نظامی، صنایع فلزی و تولید ماشین آلات کشاورزی اشاره کرد.

انتخاب بهترین شش‌پر اتومات با توجه به کاربرد

شش‌پرهای اتومات انواع مختلفی داشته و بهتر است با توجه به نوع کاربرد مناسب‌ترین آن انتخاب شود. ضخامت این شش‌پرها از ۵ تا ۲۰ میلیمتر متغیر بوده و در طول‌های متنوعی بنا به سفارش مشتریان تولید می‌شوند. کلاس‌های دقت متفاوتی از شش‌پر اتومات در بازار موجود است. این کلاس‌ها شامل کلاس A بیشترین دقت، کلاس B دقت متوسط و خوب و کلاس C کمترین دقت هستند. انتخاب شش‌پر فولادی با توجه به کلاس آنها به نوع کاربرد شما بستگی دارد. به طور کلی از شش‌پر اتومات در کاربردهایی دقت بالا مد نظر است، استفاده می‌شود.

نکاتی در رابطه با نگهداری شش‌پر اتومات

صنعت­گرانی که با شش‌پر اتومات سر و کار دارند در نگهداری آن باید به موارد زیر توجه کنند:

۱ـ درست است که شش‌پرهای اتومات مقاومت بالایی در برابر زنگ‌زدگی دارند اما وجود برخی مواد شیمیایی می‌تواند سبب زنگ‌زدگی‌های ریزی در این محصول شود. برای جلوگیری از وقوع این اتفاق شش‌پرها را در محیط‌هایی کاملا خشک و دور از رطوبت نگهداری کنید. انجام این کار طول عمر شش­پرهای اتومات را افزایش می­دهد.

۲ـ  برای تمیز کردن و از بین بردن آلودگی‌های روی سطح شش‌پر اتومات از پارچه‌های نرم و مواد مخصوص تمیز کننده فلزها استفاده کنید.

۳ـ سعی کنید چند وقت یکبار سطح شش‌پرهای فلزی را با دقت بررسی کنید. در صورت وجود هر گونه آسیب، زدگی و خوردگی آن را برطرف کنید. اگر در انجام این کار تعلل کنید ممکن است آسیب در بخش‌های شش‌پر اتومات گسترش یاید. در صورت ذخیره‌سازی حجم زیادی از این محصول به درجه حرارت محیط و همچین بسته‌بندی‌های محافظ آن توجه کنید.

 

نکاتی-در-رابطه-با-نگهداری-شش‌پر-اتومات

 

فروش شش‌پر فولادی اتومات

یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین انواع فولاد در صنعت شش‌پر اتومات بوده که به فولاد خوش‌تراش نیز شهرت دارد. به فروش بالای شش‌پر اتومات هر ساله حجم زیادی از این محصول از طریق واردات تامین می‌شود. واردات و تولید انواع آهن آلات و شش‌پرهای اتومات با توجه به میزان عرضه و تقاضا و نیاز بازار انجام می‌شود.

مجموعه‌های زیادی در سراسر ایران مشغول به فروش عمده میلگرد و شش‌گوش اتومات هستند. شاد آباد یکی از مجموعه‌های معتبر فروش شش‌پر اتومات و میلگرد ترانس بوده که پخش  عمده و فروش این محصولات را در برترین کیفیت انجام می‌دهد. برای تهیه انواع شش‌پر اتومات در سایز و اندازه‌های متنوع عمده فروش بازار آهن شادآباد بهترین انتخاب است.

سخن پایانی

شش‌پر اتومات یکی از محکم‌ترین و کاربردی‌ترین پروفیل‌های فلزی بوده که سطح مقطعی شش ضلعی دارد. فروش شش‌پر اتومات نسبت به سایر آهن‌آلات بسیار بالا بوده و این امر به دلیل ویژگی‌هایی همچون مقاومت بالا در برابر ضربه، فشار، تغییرات دمایی، سایش، خوردگی، زنگ زدگی و … است. شش‌پرهای اتومات در ابعاد و اندازه‌های متنوعی ساخته شده که هر کدام برای کاربرد خاصی اختصاصی شده‌اند.

انعطاف‌پذیری و چقرمگی این محصول سبب شده تا قابلیت شکل‌پذیری بالایی داشته باشد و از آن در ساخت قطعات مختلف استفاده شود. خودروسازی، ساخت لوازم یدک و قطعات خودرو، صنعت هوا فضا، صنایع نفت و گاز، تولید ابزار آلات و … نمونه‌هایی از کاربرد شش‌گوش فولادی هستند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *