آهن آلات سازگاریان

بهترین برند میلگرد در بورس کالا

در این مطلب می خوانید

بهترین-برند-میلگرد-در-بورس-کالا

بورس کالا تهران محلی برای خرید و فروش انواع محصولات بخصوص محصولات فولادی و آهن آلات می باشد. برندها و کارخانه های زیادی اقدام به فروش انواع میلگرد صنعتی در بورس تهران کرده اند، ازجمله آن ها ذوب آهن اصفهان و فولاد بافق یزد می باشد. در ادامه بهترین برند میلگرد در بورس کالا تهران معرفی شده است.

خرید از بورس کالا شرایط خاص خود را دارد و به راحتی نیست. شما می توانید از شرکت های عمده فروش مانند سازگاریان میلگرد صنعتی خود را با قیمت بورس کالا خریداری کنید. با بستن قرارداد با شرکت پخش میلگرد و مفتول سازگاریان زیر قیمت بورس کالا تهران خرید عمده انجام دهید.

تلفن: ۰۲۱-۶۶۶۷۳۰۴۳ / ۰۹۱۲۵۶۰۷۸۹۷

بورس کالا میلگرد

بورس کالا یکی از کانال های خرید میلگرد می باشد که سال ۱۳۸۲ شروع به کار کرد. در بورس کالای ایران، انواع کالاها در بخش‌های صنعتی، معدنی، شمش طلا، فرآورده‌های نفتی، پتروشیمی و محصولات کشاورزی موجود است که توسط کار گزاران مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار، داد و ستد می‌شود.

یکی از کالاهایی که به صورت عمده در این بورس خرید و فروش می شود انواع میلگرد صنعتی مانند میلگرد آجدار و میلگرد ساده می باشد.

برندهای میلگرد در بورس کالا

برندهای مختلف ذوب آهن آهن الات و میلگرد خود را در بورس عرضه می کنند. برندهای میلگردی مانند:

  • شرکت ذوب آهن اصفهان
  • کارخانه فولاد کویر کاشان
  • مجتمع فولاد خراسان
  • کارخانه فولاد میانه
  • فولاد آناهیتا گیلان
  • مجتمع فولاد روهینا
  • شرکت فولاد کوثر اهواز
  • فولاد بافق یزد
  • فولاد ابرکوه یزد
  • مجتمع فولاد شاهین بناب

از بین این برندها کارخانه ذوب آهن اصفهان، فولاد کویر کاشان، فولاد ابرکوه یزد و مجتمع فولاد روهینا از بهترین برندهای میلگرد در بورس کالا می باشند.

میلگرد ذوب آهن اصفهان در بورس کالا

ذوب آهن اصفهان در سال ۱۳۵۱ تاسیس شد و ظرفیت تولید این کارخانه بالغ بر ۳ میلیون تن می باشد و صادرات به کشور های آسیایی و ۲۳ کشور اروپایی دارد.

محصولات فولادی ذوب آهن اصفهان می توان به انواع میلگرد ساده، میلگرد آجدار، نبشی، ناودانی، تیرآهن های بال نیم پهن و بال پهن موازی، ریل، شمش می باشد.

میلگرد-ذوب-آهن-اصفهان-در-بورس-کالا

میلگرد فولاد بافق یزد

 کارخانه بافق یزد  سال ۱۳۹۰ تاسیس شد و تاکنون به تولید انواع میلگرد فولادی ازجمله میلگرد انواع میلگرد ساده و آجدار مشغول می باشد. میلگرد بافق یزد می‌توان یکی از بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین کارخانجات تولید محصولات فولادی به شمار آورد.

کارخانه فولاد بافق یزد علاوه بر میلگرد صنعتی انواع مصولات آهنی مانند تیرآهن و شمش را نیز در بورس کالا به فروش می رساند.

میلگرد-فولاد-بافق-یزد

کارخانه میلگرد کویر کاشان

کارخانه فولاد کویر کاشان در سال ۱۳۷۰ تاسیس شد و به عنوان مجتمع فولاد کویر هم شهرت پیدا کرد، در حال حاضر ۱۰ درصد از میلگرد مورد نیاز کشور را تامین می‌کند.

فولاد کویر کاشان کامل ترین خط تولید میلگرد را دارد و تمامی انواع میلگرد ساده و آجدار در گریدهای مختلف در این کارخانه تولید می شوند. بورس کالا نیز یکی از کانال های خرید میلگرد کویر کاشان می باشد، اما اگر به دنبال خرید عمده و بدون دردسر هستید می توانید از عرضه کننده مستقیم میلگر کویر کاشان شرکت سازگاریان خرید خود را انجام دهید.

مقاله پیشنهادی  قیمت میلگرد فولادی

کارخانه-میلگرد-کویر-کاشان

میلگرد در بورس کالا

بهتر است قبل از خرید میلگرد حتما اطلاعات کافی را درمورد آن ها کسب کنید در غیر این صورت امکان مرجوع کالایی که از بورس کالا تهیه می کنید و جود ندارد و سخت است.

  • سبد میلگرد مخلوط میلگرد مجتمع فولاد ظفر بناب
  • میلگرد ۱۴ تا ۳۲ A3 میلگرد آذر فولاد امین
  • میلگرد ۱۴ تا ۳۲ A3 میلگرد فولاد آذربایجان
  • سبد میلگرد مخلوط میلگرد جهان فولاد سیرجان
  • سبد میلگرد مخلوط میلگرد کارخانه ذوب‌آهن اصفهان
  • میلگرد ۱۴ تا ۲۵ میلگرد مجتمع فولاد صنعت بناب
  • میلگرد ۱۴ تا ۲۸ A3 میلگرد مجتمع فولاد خراسان
  • میلگرد ۱۴ تا ۳۲ A3 میلگرد صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه
  • میلگرد ۱۴ تا ۳۲ A3 میلگرد صبا فولاد زاگرس
  • میلگرد مخلوط میلگرد فولاد روهینا جنوب

خرید از برندهای میلگرد بورس کالا

برای خرید از برندهای مختلف میلگرد در بورس کالا نیازمند کد مشتری در بورس هستید و قبل از آن چه اشخاص حقیقی و چه اشخاص حقوقی باید یک کارگزار را برای ارائه سفارش خرید یا خرید و فروش سهم انتخاب کند.

برای دریافت کد مشتری مدارک فتوکپی شناسنامه، فتوکپی کارت ملی، فرم درخواست کد مشتریان حقیقی که در آن اطلاعاتی مانند شماره حساب بانک فرد متقاضی، آدرس و کدپستی، تلفن تماس و… برای اشخاص حقیقی و برای اشخاص حقوقی فتوکپی روزنامه رسمی ثبت شرکت و فتوکپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت به همراه فتوکپی شناسنامه و کارت ملی اعضای هیئت مدیره شرکت را به کارگزاری ارائه دهید و سپس فرم درخواست کد مشتریان حقوقی که شامل اطلاعاتی نظیر آخرین ترکیب اعضای هیات مدیره، لیست سهام دارانی که بالای ۱۰ درصد سهم دارند، صاحبان امضای مجاز، ارائه شماره حساب جاری شخص حقوقی را تکمیل و به کارگزاری ارائه نمایید.

معامله‌گران بورس کالا مدتی است فقط به اشخاص حقوقی محدود شده و اشخاص حقیقی قادر به انجام معاملات نیستند. بنابراین بهتر است بجای دردسر های بورس کالا، میلگرد خود را به صورت عمده از تامین کننده و فروشندگان بازار آهن شادآباد تهیه کنید. شرکت سازگاریان نیز یکی از عمده فروشان معتبر بازار آهن شادآباد می باشد که می تواند نیاز شما را تامین کند.

نمایندگی میلگرد بورس کالا

شرکت میلگرد صنعتی و مفتول سازگاریان از عمده فروشان بازار آهن شادآباد می باشد که تمامی برند های میلگرد بورس کالا را به فروش می رساند. بجای خرید پر دردسر از بورس کالا می توانید با یک قرار داد تامین میلگرد با سازگاریان میلگرد مورد نیاز خود را زیر قیمت بورس کالا خریداری کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *