آهن آلات سازگاریان

فروش میلگرد عمده تهران

در این مطلب می خوانید

فروش-میلگرد-عمده-تهران

میلگرد یکی از مهم ترین مواد اولیه مورد استفاده بسیاری از صنایع می باشد و علاوه بر استفاده گسترده در صنعت ساختما سازی برای مقاوم سازی بتن، در ساخت پیچ و مهره، تولید قطعات خودرو، ساخت لوله و اتصالات آهنی نیز استفاده می شوند. یکی از دغدغه های خریداران پیدا کردن فروش میلگرد عمده تهران می باشد.

بنگاه های متعددی برای فروش میلگرد وجود دارد و شما می توانید نیاز خود را از این مراکز برطرف کنید. گروه فروش آهن آلات سازگاریان یکی از مراکز فروش عمده میلگرد در تهران می باشد و شما انبوه سازان و صنعتگران می توانید نیاز خود را هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین برطرف کنید. برای اطلاع از قیمت میلگرد صنعتی و خرید و قیمت میلگرد ترانس و … به سایت ما مراجعه کنید.

تلفن: ۰۲۱-۶۶۶۷۳۰۴۳ / ۰۹۱۲۵۶۰۷۸۹۷

مرکز  فروش میلگرد عمده تهران آنلاین

یکی از بهترین راه های خرید میلگرد بصورت انبوه، خرید از فروشگاه های معتبر اینترنتی می باشد. شما می توانید با مراجعه سایت های فروش میلگرد عمده تمامی انواع میلگرد را باهم مقایسه کنید و علاوه بر استعلام قیمت بروز سایز های مختلف میلگرد و کارخانه های سازنده آن را نیز مشاهده و مقایسه کنید.

در سایت گروه فروش آهن آلات سازگاریان نیز می توانید بصورت عمده تمامی انواع میلگرد آجدار و میلگرد ساده ازجمله میلگرد ترانس و اتومات، میلگرد شش پر و میلگرد پولیش را خریداری کنید. تمامی عنواع میلگرد با سایز های مختلف از کارخانه جات مختلف در این سایت موجود می باشد و با خرید عمده میلگرد در تهران می توانید با بهترین قیمت نیاز خود را برطرف کرده و در هزینه ها صرفه جویی کنید.

مراکز فروش میلگرد عمده در تهران

برای خرید حضوری انواع میلگرد و سایر آهن آلات به صورت عمده در تهران می توانید به بازار های معتبر بروید. معروف ترین و نام آشناترین بازارهای فروش آهن آلات در تهران منطقه آهن مکان و بازار آهن شادآباد است.

معاملات در این دو بازار تنها به صورت حضوری نمی باشد و فروشندگان در فضای انلاین نیز اقدام به فروش محصولات خود می کنند و با سایر مشتریان در سراسر کشور در تعامل هستند.

گروه فروش آهن آلات سازگاریان نیز بصورت فعال در این دو بازار شادآباد و منطقه آهن مکان فعالیت می کند و از اعتبار بالایی برخوردار می باشد. شما خریداران عزیز می توانید بجای اینکه وقت زیادی را صرف کنید و به بازار آهن در تهران مراجعه کنید می توانید با همان قیمت عمده از سایت سازگاریان اقدام به خرید عمده میلگرد کنید و در سریع ترین زمان سفارش شما ارسال می شود.

بازار آهن مکان

یکی از مهم ترین  بورس های فروش آهن و ماشین آلات صنعتی در تهران بازار آهن مکان می باشد. بازار آهن مکان، در کنار بازار آهن شادآباد قرار دارد و بسیاری از افراد به اشتباه فکر می کنند که این دو یکی هستند.

بازار آهن ‌مکان گرچه به گستردگی بازار آهن شادآباد نیست و از بخش‌های چندان زیادی تشکیل نشده، اما به دلیل قدمت و سابقه‌ی طولانی که در فروش آهن‌آلات دارد، کارخانه‌ها و شرکت‌های بسیاری در این بازار دفتر فروش دارند و محصولات‌شان را عرضه می‌کنند. مقاطع مهمی نظیر پروفیل‌های فولادی، انواع ورق سیاه، تجهیزات و ابزارآلات ساختمانی و صنعتی و انواع میلگرد را می توان بصورت عمده از این بازار خریداری کرد.

بازار-آهن-مکان

بازار آهن آلات شادآباد

بازار آهن شادآباد در جنوب غرب تهران و جنوب میدان شیر پاستوریزه و بزرگراه فتح (احمد متوسلیان) قرار دارد. از محله‌های مجاور این بازار می‌توان به شادآباد، کوی هفده شهریور، محله امام خمینی و کوی فردوس اشاره کرد.

مقاله پیشنهادی  تولید شش گوش

مسیر های حمل و نقل عمومی به بازار آهن

اگر بخواهید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای رفتن به بازار آهن شادآباد اقدام کنید، سه راه کلی در پیش دارید:

  1. ایستگاه مترو آزادی: نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به بازار، ایستگاه آزادی است. شما می‌توانید از این ایستگاه خارج شده و بعد از آن برای رفتن به بازار آهن، از تاکسی‌های خط آزادی – شاد آباد و یا اتوبوس‌های خلیج استفاده کنید.
  2. ایستگاه مترو صادقیه: می‌توانید در این ایستگاه پیاده شوید و با اتوبوس‌های مسیر صاقیه شادآباد، به بازار آهن برسید.
  3. ایستگاه مترو نعمت آباد: این ایستگاه در خط ۳ مترو واقع شده که پس از آن باید با خط ۱۰ بی آر تی، به یافت آباد بروید و سپس از آنجا با تاکسی به بازار آهن بیایید

بازار-آهن-آلات-شادآباد

بازار آهن فروشان شادآباد مهمترین بخش این بازار است که می توان در آن عمده فروش های میلگرد را پیدا کرد. تنوع بسیار بالای محصولات و شلوغی زیاد این بازار باعث می شود شما در هنگام خرید نتوانید دقت کافی را داشته باشید و بررسی های کامل را نتوانید انجام دهید به همین دلیل بسیاری از فروشندگان شادآباد نیز تصمیم گرفتن برای بهبود کیفیت کار خود فروش به صورت اینترنتی را آغاز کنند.

قیمت میلگرد در بازار آهن

قیمت میلگرد شهر آهن و بازار آهن نیز تحت تاثیر عواملی مثل نوسان قیمت دلار و افزایش نرخ جانی آهن آلات قرار می گیرد و نمی توان نرخ ثابتی برای آن در نظز گرفت. باید گفت که قیمت میلگرد شاد آباد و بازار آهن تهران تفاوتی با سازگاریان ندارند، درواقع گروه فروش عمده سازگاریان یکی از عمده فروش و خورده فروشان همین بازار می باشد.

برای استعلام قیمت انوع میلگرد مانند میلگرد آجدار، میلگرد ترانس تک پولیش و دو پولیش و سایر انواع دیگر میلگرد می تواند با سازگاریان تماس بگیرید.

پخش عمده میلگرد

گروه فروش آهن آلات سازگاریان اقدام به پخش عمده میلگرد صنعتی در انواع مختلف مانند میلگرد آجدار و میلگرد ساده (میلگرد تک پولیش، میلگرد دو پولیش، میلگرد ترانس، میلگرد سنگ خورده . میلگرد شش پر) کرده است. همچنین سازگاریان پخش کننده بدون واسطه میلگردهای کارخانه جات زیر می باشد:

ذوب آهن اصفهان

آهن آلات یزد

فولاد کرمان و …

شما می توانید با تماس با ما خیلی سریع اقدام به خرید میلگرد کنید.

اگر قصد خرید انواع میلگرد به صورت عمده را دارید دیگر نیاز نیست تا با صرف هزینه و وقت زیاد به بازار های آهن بروید و می توانید خیلی سریع از سازگاریان که یکی از مراکز فروش میلگرد عمده تهران می باشد اقدام به خرید میلگرد کنید، همچنین همکاران ما شما را در خریدی بهتر و باکیفیت تر باتوجه به نیاز خود شما را راهنمایی می کنند و می توانید از مشاوره گروه فروش آهن آلات سازگاریان بهره مند شوید.

هزینه حمل و نقل میلگرد چگونه است؟

محاسبه هزینه حمل و نقل میلگرد از بازار آهن شادآباد بستگی به وزن بار و مسافت مبدا تا بازار می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سازگاریان تماس بگیرید.

قیمت میلگرد سازگاریان چگونه است؟

قیمت میلگرد سازگاریان بصورت روزانه آپدیت می شود و اگر .به صورت عمده خریداری کنید کف قیمت بازار می باشد

خریده عمده میلگرد چگونه است؟

با تماس با شرکت سازگاریان می توانید از نحوه خرید میلگرد به صورت عمده مطلع شوید.

قرار داد تامین میلگرد با صنعت چگونه است؟

یکی از خدماتی که شرکت سازگاریان انجام می دهد قرار داد تامین آهن آلات با صنایع می باشد. برای بستن قرارداد تامین عمده میلگرد با ما تماس بگیرید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

6 پاسخ

    1. یکی از راه های شناسایی فروشنده معتبر داشتن سایت با نماد اعتماد می باشد. سازگاریان هم یکی از عمده فروشان معتبر بازار آهن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *