آهن آلات سازگاریان

قیمت سیم خاردار خطی

در این مطلب می خوانید

قیمت سیم خاردار خطی

قیمت سیم خاردار خطی

در هنگام خرید سیم خاردار باید توجه کنید که کدام مورد برای شما کاربردی تر است و سپس برای خرید اقدام کنید. برخی عوامل وجود دارند که سبب افزایش یا کاهش قیمت سیم های خاردار می شوند. به طور مثال ضخامت مفتول ها، جنسشان و روش تولید آنها؛ علاوه بر این موارد وضعیت قیمت فلزات در بازار هم نقش بسزایی در نرخ سیم های خاردار دارد. برای اطلاع از قیمت با این شماره تماس بگیرید:۰۹۱۲۵۲۰۶۷۸۸

محصولات مفتولی سیم خاردار خطی کارخانه اصفهان
مشخصات محصول قیمت
 

سیم خاردار خطی ۲.۵*۲ میلیمتر ابعاد ۲۰۰-۱۵۰

 

تماس بگیرید
محصولات مفتولی سیم خاردار خطی کارخانه تهران
مشخصات محصول قیمت
 

سیم خاردار خطی ۲.۵*۲ میلیمتر ابعاد ۲۰۰-۱۵۰

 

تماس بگیرید

سیم خاردار خطی

سیم خاردار برای بیشتر ما آشناس و می توان گفت همه ما آن را دیده ایم. از سیم خاردارد معمولا برای تامین امنیت برخی مکان ها استفاده می شود. به عنوان مثال در پادگان ها، مکان های نظامی، مناطق مرزی و اماکنی که ورود حیوانات و برخی افراد ممنوع است. سیم خاردار از قیمت مناسبی برخوردار است و شما می توانید با یک هزینه کم منطقه امن خود را بسازید.

سیم خاردار ها به صورت کلاف های ۱۵ تا ۲۵ کیلویی در بازار عرضه می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز خود سیم خارداری با ضخامت و وزن مورد نظر را خریداری کنید. سیم های خاردار استحکام بالایی دارند و در شرایط اقلیمی مقاوم هستند و دچار زنگ زدگی و یا پوسیدگی نمی شوند.

انواع سیم خاردار

  • سیم خاردار خطی سوزنی

سیم خاردار خطی سوزنی از دوتا سیم مفتول گالوانیزه ۵/۲ میلی متری تشکیل شده است. یکی از ویژگی های این نوع سیم خاردار فاصله نزدیک خار ها به یکدیگر است که سبب مقاومت و دوام بیشتر آن می شود.

  • سیم خاردار حلقوی سوزنی

سیم خاردار حلقوی دارای حلقه هایی منظم است که لبه های تیزی دارند و قطر آن نسبت به سایرین کمی بزرگتر است. این نمونه یک گزینه مناسب برای حفظ منزل و یا باغ شما از ورود حیوانات و افراد متجاوز است.

  • سیم خاردار حلقوی تبری

در ساخت سیم خاردار حلقوی تبری از رشته های آرماتور بندی و از روش گالوانیزه گرم استفاده می شود که همین سبب مقاوم شدن آن در برابر رطوبت و هرگونه آب و هوایی است. این نوع سیم خاردار را با نام سیم خاردار لیزری نیز می شناسند و جز جدید ترین و پر طرفدارترین سیم خاردار ها محسوب می شود. در مناطق نظامی بیشتر از این نوع استفاده می کنند.

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که زمان عبور افراد یا جانوران از سیم خاردار سوزنی احتمال بریدگی و زخم های بسیار کوچک وجود دارد؛ اما اگر سیم خاردار از نوع تبری باشد زخم ها و بریدگی ها بسیار عمیق تر می شوند.

مزایا استفاده از سیم خاردار خطی

  • نصب آسان
  • قیمت مناسب
  • دوام و عمر طولانی
  • جابه جایی و حمل و نقل آسان
  • افزایش امنیت فضای مورد نظر شما

کاربرد های سیم خاردار خطی

مزرعه داران برای جدا کردن زمین های خود و گاهی برای محافظت از محل نگهداری دام های خود از سیم خاردار خطی استفاده می کنند؛ چراکه این محصول از فضای مورد نظر آنها حفاظت می کند و قیمت مناسبی دارد، همینطور مقاومت و طول عمر آن زیاد است. در مکان هایی مثل مناطق نظامی و فرودگاه ها از سیم خاردار حلقوی استفاده می شود که آن را به وفور دیده اید.

به این مطلب امتیاز دهید
مقاله پیشنهادی  قیمت سپری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *