آهن آلات سازگاریان

قیمت میلگرد ۶ آجدار

در این مطلب می خوانید

قیمت-میلگرد-6-آجدار

میلگرد ۶ یکی از مصالح پرمصرف ساختمانی می باشد، از این مدل میلگرد ها برای ایجاد تکیه گاه، افزایش مقاومت بتن و افزایش استحکام سازه بطور گسترده استفاده می شود. میلگرد ۶ آجدار دارای سطح برآمده و فرورفته می باشد که به آن ها آج گفته می شود. در این مقاله به بررسی قیمت میلگرد ۶ آجدار می پردازیم.

یکی از مراکز معتبر فروش میلگرد بصورت عمده و تکی گروه فروش آهن آلات سازگاریان می باشد، شما می توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد آجدار و خرید انواع میلگرد با ماتماس بگیرید.

تلفن: ۰۲۱-۶۶۶۷۳۰۴۳ / ۰۹۱۲۵۶۰۷۸۹۷

میلگرد آجدار

همانطور که گفته شد یکی از مقاطع مهم در صنعت ساختمان سازی میلگرد آجدار می باشد که برای استحام بخشیدن به سازه و جبران ضعف بتن از آن بطور گسترده استفاده می شود. به این دلیل نام این محصول میلگرد آجدار است که روی سطح آن پستی و بلندی هایی دارد و مانند میلگرد ساده صاف نمی باشند.

آج این مدل از میلگردهای به صورت مارپیچ، جناقی و مرکب بر روی بدنه آن قرار گرفته شده است.

میلگرد-آجدار

میلگرد ۶ آجدار

 از لحاظ شکل ظاهری میلگردهای با سایز ۶ دارای دو نوع آجدار و ساده است و در دسته محصولات آلیاژی قرار می گیرد. میلگر ۶ آجدار در دسته آجدار ها قرار می گیرد و خواص مکانیکی متفاوتی دارد. از لحاظ استحکام می توان گفت این مدل از مقاومت بیشتری نسبت به میلگرد ساده برخوردار است به همین دلیل این محصول را مناسب برای استحکام و مقاوم سازی سازه ها کرده است.

کاربرد میلگرد آجدار ۶

از این نوع میلگرد بیشتر در صنایع ساختمانی استفاده می شود، آج‌های به‌کارگرفته‌شده در این میلگردها موجب استحکام سازه در طولانی‌مدت خواهند شد؛ زیرا سطح مقاومت کششی سازه‌های بتنی را افزایش می‌دهند. به همین دلیل از این میلگردها معمولا در ساخت سازه‌های بتنی مانند پل‌ها، ساختمان‌ها، برج‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس استفاده می‌شود. این نوع میلگردها باعث تقویت سازه و مقاوم‌تر شدن آن در برابر عوامل طبیعی مخرب مانند زلزله می‌شوند.

انواع کاربرد میلگرد ۶ آجدار در ساختمان سازی به شرح زیر می باشد:

  • استفاده در بتن
  • نماسازی ساختمان
  • ساخت دال بتنی
  • ساخت دیوار حائل
  • پی ریزی ساختمان

عوامل تاثیر گذار بر قیمت میلگرد ۶ آجدار

قیمت میلگرد ۶ آجدار باتوجه به نوسانات بازار آهن و همچنین تغییر روزانه قیمت فلزات و متریال اولیه تولید میلگرد، ثابت نبوده و تفاوت قیمت وجود دارد. عوامل بسیار ممکن است بر روی قیمت نهایی میلگرد ۶ آجدار تاثیر بگذارند در ادامه به بررسی این فاکتور ها می پردازیم.

مقاله پیشنهادی  میلگرد صنعتی کروم

عوامل-تاثیر-گذار-بر-قیمت-میلگرد-6-آجدار

قیمت جهانی فلز

همانطور که می دانید فلزات قیمت جهانی دارند و این قیمت ثابت نمی باشد. همچنین با تغییر قیمت دلار نیز هزینه خرید فلزات و مواد اولیه مورد نیاز برای تولید میلگرد تغییر می کند و افزایش پیدا می کند.

حمل و نقل

یکی دیگر از عواما تاثیر گذار بر روی قیمت نهایی میلگرد بحث حمل و نقل است. باتوجه به مسافت طی شده از مرکز خریداری شده تا مبدا امکان افزایش قیمت میلگرد وجود دارد بنابراین اگر در تهران هستید و قصد خرید میلگرد ۶ آجدار را دارید بهتر است از مراکز فروش عمده میلگرد در تهران اقدام کنید. گروه فروش آهن آلات سازگاریان یکی از این مراکز می باشد و شما می توانید بدون خرید حضوری و با اینترنت اقدام به سفارش انواع میلگرد کنید.

تورم

تمامی محصولات و مواد اولیه و همچنین قیمت سوخت و انرژی با افزایش تورم، بالا می روند و به تبع آن قیمت نهایی میلگرد ۶ آجدار نیز تغییر می کند.

خرید عمده میلگرد آجدار ۶

مراکز فروش حضوری و آنلاین مختلفی وجود دارد که شما می توانید از آن ها اقدام به خرید میلگرد کنید. گروه فروش میلگرد و مفتول سازگاریان یکی از این مراکز معتبر فروش می باشد و شما می توانید به صورت انبوه و عمده میلگرد ۶ آجدار را خریداری کنید.

باتوجه به ترافیک زیاد خرید حضوری نیازمند وقت و هزینه بسیار است خود فروشنده های بازار آهن نیز برای بالاتر بردن کیفیت کار خود اقدام به فروش آنلاین محصولات خود کرده اند. سازگاریان نیز یکی از فروشندگان بازار آهن شادآباد می باشد که برای رضایت بیشتر مشتریان خود و صرفه جویی در هزینه زمان تمامی محصولات خود را بصورت آنلاین نیز به فروش می رساند.

شما می توانید برای استعلام قیت انواع میلگرد صنعتی و گرفتن مشاوره از همکاران ما در گروه سازگاریان با شماره زیر تماس بگیرید.

تلفن: ۰۲۱-۶۶۶۷۳۰۴۳ / ۰۹۱۲۵۶۰۷۸۹۷

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *