آهن آلات سازگاریان

میلگرد ترانس تک پولیش

در این مطلب می خوانید

میلگرد ترانس تک پولیش

یکی از پرکاربرد ترین انواع میلگرد، میلگرد ترانس تک پولیش است. میلگرد ترانس درواقع به میلگرد تراش خورده ای می گویند که بدنه آن صاف و یک دست شده. جنس بیشتر این میلگرد ها از فولاد می باشد. میلگرد ترانس تک پولیش نیز یک نوع پر کاربد از میلگرد می باشد. میلگرد ترانس تک پولیش از جنس فولاد مستحکم بوده و سطح ابتدایی آن ناصاف است. پس از انجام فرایدهیی به طور تدریجی سطح این میلگرد ها صاف و یک دست می شود.

برای خرید و بررسی قیمت انواع میلگرد ترانس پولیش به سایت فروش آهن آلات سازگاریان سر بزنید. بروز ترین قیمت میلگرد و سایر محصولات دیگر را فقط می توانید در سایت سازگاریان مشاهده کنید.

برای استعلام قیمت با ما تماس بگیرید: ۰۲۱-۶۶۶۷۳۰۴۳ / ۰۹۱۲۵۶۰۷۸۹۷

فرایند پولیش

فرایند پولیش به عملیاتی می گویند که طی آن سطح میلگرد کاملا صاف و صیقلی می شود. میلگرد ترانس طی عملیات پولیشی که رو فولاد انجام می شود به میلگرد ترانس تک پولیش تبدیل می شود. میلگرد فولادی طی فرایندی به نام نورد گرم، سطح ناصاف آن صیقل خورده و براق و صاف می شود.

فرایند-پولیش-میلگرد-ترانس-تک-پولیش

 روش تولید میلگرد ترانس تک پولیش

این میلگرد با عملیات نورد سرد و یا نورد گرم، پولیش داده می‌شود. ابتدا میلگرد را بین دستگاهی که دو غلتک دارد و در خلاف جهت حرکت هم‌دیگر حرکت می‌کنند قرار می‌دهند سپس بعد از انجام این مرحله با استفاده از روش و ترفند های تاب گیری و پرس با استفاده از دستگاه‌ها مخصوص آن، میلگرد صاف و براق می‌شود. در نهایت میلگرد ترانس تک پولیش با سطح صاف و صیقلی تولید می شود.

کاربرد میلگرد ترانس تک پولیش

به دلیل سطح صاف و صیقلی که این میلگرد ها دارد بسیار مناسب کار های تزئینی و معماری می باشند. همچنین میلگرد ترانس تک پولیش در فرفوژه شبکه بندی و تقویت سازه هم بسیار کاربرد دارد.

این نوع میلگرد کاربرد گسترده ای در انواع صنایع دارد. ازجمله مهم ترین صنایعی که به صورت گسترده از این محصول استفاده می شود:

  • استفاده در سازه های مختلف عمرانی
  • هواکش ها
  • تولید انواع ماشین آلات مختلف
  • لوازم ورزشی
  • صنایع خودروسازی
  • ساخت قطعات پمپ آب و نفت
  • تولید سیلندر های هیدرولیکی
مقاله پیشنهادی  کشش میلگرد تهران

استفاده گسترده و کاربرد بالای این محصول باعث شده فروش زیادی نیز داشته باشد. صاحبین صنایع مختلف می توانند نیاز صنعت خود را از طریق خرید از سایت آهن آلات سازگاریان رفع کنند.

کاربرد-میلگرد-ترانس-تک-پولیش

ویژگی میلگرد ترانس پولیش

ویژگی های منحصر به فردی که این میلگرد ها دارند باعث افزایش کاربرد آن ها و استفاده از این محصول در همه صنایع شده است. تمام خواصی که آلیاژ فولاد دارد میلگرد ترانس تک پولیش نیز دارد و استحکام بالایی نیز برخوردار است. از بارز ترین این ویژگی ها می توان به:

  • سطح براق و زیبا
  • استحکام بالا
  • حفظ براقی و صافی حتی در هنگام ماشین کاری
  • تنوع زیاد سایز ( از ۸ میلی متر تا ۱۵۰ میلی متر)
  • طول متنوع از ۶ تا ۱۲ متر
  • جنبه دکوراتیوی محصول

قیمت میلگرد ترانس

باتوجه به تغییر مکرر قیمت فلزات قیمت میلگرد ترانس تک پولیش نیز تغییر می کند. این تفاوت قیمت ها دلایل بسیاری دارد. اولین دلیلی که گفته شد تغییر قیمت فولاد است. همچنین با بالا رفتن قیمت دلار هزینه نهایی ساخت میلگرد نیز افزایش می یابد و ثابت نمی ماند.

تحریم های اقتصادی که در این حوزه هست باعث گران شدن مئاد خام اولیه می شود و در نهایت قیمت تمام شده میلگرد ترانس تک پولیش نیز افزایش می یابد.

افراد و صاحبین صنایعی که قصد خرید میلگرد ترانس تک پولیش را دارند می توانند برا استعلام قیمت با گروه فروش آهن آلات سازگاریان تماس بگیرند.

کلام آخر

میلگرد ترانس تک پولیش یکی از محصولات پر کاربرد صنایع می باشد و در ساخت بسیاری از محصولات مانند قطعات خودرو وانواع پمپ های نفت و آب و بسیار ابزار دیگر کاربرد فراوانی دارد.

نیاز روز افزون به این محصول در تمامی صنعت باعث شده سایت فروش آهن آلات سازگاریان میلگرد ترانس تک پولیش را با منصفانه ترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار دهد. برای اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید: ۰۲۱-۶۶۶۷۳۰۴۳ / ۰۹۱۲۵۶۰۷۸۹۷

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *